پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119710
سازمانهاي مردم نهاد يکي از عناصر جدي در مشارکت اجتماعي و بالندگي جامعه اند
تاریخ انتشار : 1393/09/13 09:24:03
نمایش : 1658
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري سازمانهاي مردم نهاد را از عناصر جدي در جذب اعتماد و مشارکت اجتماعي در جهت بالندگي جامعه دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز خدابخش مرادي با اشاره به صدور 12 پروانه و بررسي 12 پرونده ديگر سمن ها در استان در سال 93 عمده مشکل سازمانهاي مردم نهاد را عدم درک صحيح از جايگاه خود در جامعه دانست.

مرادي افزود:  رفع تناقض در قوانين، برطرف کردن ضعف منابع مالي و مديريتي، تسريع در تصويب قانون سازمانهاي مردم نهاد و توانمند ساختن را از جمله خواسته هاي سازمانهاي مردم نهاد عنوان کرد.

وي تصريح کرد: سازمانهاي مردم نهاد مي توانند بستر ساز بسياري از تغييرات و تحولات مثبت در زمينه زيرساخت ها و ظرفيت ها در حوزه اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و زيست محيطي باشند.

مرادي با اشاره به زمينه و فرصت هاي مناسب براي فعاليت در اين سازمانها گفت: کار در سازمانهاي مردم نهاد به دور از بروکراسي و با سياست مشارکت جويانه در کمترين زمان ممکن است.

وي گستره فعاليت سمن ها را مختلف و متنوع دانست و تصريح کرد: در رويکرد اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر، حفاظت از گنجينه هاي فرهنگي و زيست محيطي و اقدامات موثر اجتماعي و مددکاري سازمانهاي مردمي و غير دولتي در استان پيشرو اند.

انتهاي پيام/590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html